گروه معادن سنگ آهن
 
مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر
کیفیت، محور کامیابی
گروه معادن >سنگ آهن - مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بیان اینکه مشتری عامل تعیین کننده‌ای برای کمّیت و کیفیت محصول به شمار می‌آید، گفت: فاکتور‌های مورد نظر مشتریان به صورت مستقیم بر پایداری و تداوم تولید، کیفیت و بهای تمام‌شده محصولات نهایی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نیز اثرگذار است.
به گزارش ماین نیوز، دکتر «هادی حسنی» مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفیت شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اذعان داشت: در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر این فاکتور‌ها شامل درصد متالیزاسیون (MD)، میزان آهن فلزی، درصد سولفور و فسفر، درصد کربن و درصد نرمه آهن‌اسفنجی به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرند و محصولاتی با کیفیت مد نظر مشتریان به بازار عرضه می‌شود. این شرکت برای دریافت بازخورد نظر مشتریان و بهبود مستمر کیفیت محصول از ابزار‌های جدید مشتری مداری استفاده می‌کند.

وی افزود: این امر نه تنها موجب رشد سودآوری شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر می‌شود، بلکه گامی برای ارتقای سطح مدیریت کیفیت و قرار گرفتن در مسیر تعالی سازمانی است.

به گفته دکتر حسنی؛ شرکت توسعه آهن و فولاد از ابتدای فعالیت خود، رضایت مشتریان را در کانون توجه قرار داده است. در این شرکت همسو با اهداف و استراتژی‌های تعریف‌شده، برای کنترل و پایش کیفیت محصول اقدام می‌شود. در این مسیر شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از دانش نیرو‌های متخصص، ابزار‌های کنترل کیفی و استاندارد‌های لازم بهره‌مند می‌شود.


دکتر حسنی گفت: در حال حاضر شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر یکی از برند‌های نام‌آشنا در حوزه تولید آهن‌ اسفنجی در سطح بازار‌های داخلی و بین‌المللی است. این شرکت در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۴۴۲ هزار تن آهن‌ اسفنجی در بازار‌های داخلی و بین‌المللی عرضه کرده است که این عدد رشد ۱۹ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است.

او با اشاره به اینکه در بازه مذکور با توجه به کاهش تقاضای جهانی فولاد و استراتژی تامین مواد اولیه فولادسازان کشور، بخش عمده آهن‌ اسفنجی تولیدشده در این شرکت در بازار‌های داخلی عرضه شد؛ تاکید کرد: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با بهره‌گیری از دانش و فناوری روز دنیا و رفع اشکالات خط تولید، همواره کیفیت محصولات خود را بهبود می‌بخشد. در واقع شرکت توسعه از این طریق گام بلندی را در حفظ و توسعه برند سازمانی خود برمی‌دارد، زیرا کیفیت شالوده برندسازی، مشتری‌مداری و در نهایت قرار گرفتن در مسیر رشد و تعالی سازمانی است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 64836
 
مرجع : ‌می‌متالز