فولاد هرمزگان، لوح سپاس برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد
روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان , 6 خرداد 1402 ساعت 18:49
در همایش سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی، لوح سپاس برند برتر در حوزه مسئولیتهای اجتماعی به شرکت فولاد هرمزگان تعلق یافت.
به گزارش ماین نیوز، نخستین همایش سراسری یکصد برند ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی با حضور جمعی از مدیران دولتی و شرکتهای مطرح کشور در مرکز همایشهای صدا و سیما و با هدف اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر وفاداری مشتریان، اثربخشی مسئولیت اجتماعی بر ارزش برند، آغاز جدید برند ملی و نقش برند ملی در بحرانهای اقتصادی برگزار شد و شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت فولاد کشور به ویژه در حوزه انجام مسئولیتهای اجتماعی، در این همایش لوح سپاس را دریافت کرد.
در انجام مسئولیتهای اجتماعی پیشرو هستیم
عطاالله معروفخانی در حاشیه این همایش در خصوص مسئولیتهای اجتماعی شرکتهای بزرگ، بیان کرد: انجام مسئولیتهای اجتماعی در کنار برنامهریزی برای افزایش تولید و اجرای طرحهای توسعهای که بقای بنگاههای اقتصادی بنگاههای تولیدی در گرو اجرای طرحهای توسعهای است، جزو اولویتهای اصلی هر بنگاه اقتصادی به شمار میروند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر «مهار تورم، افزایش تولید»، عنوان کرد: در سال جاری برنامه اصلی فولاد هرمزگان، افزایش تولید نسبت به سال قبل است و طرحهای توسعهای شرکت نیز در جهت افزایش تولید و بقای شرکت در بازارهای داخلی و بینالمللی برنامهریزی شدهاند.
کد مطلب: 66115