مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از دغدغه تابآوری صنعت فولاد کشور در پی تشدید چالشهایی همچون کمبود و گرانی حاملهای انرژی، قیمتگذاری دستوری و وضع عوارض صادراتی گفت. او همچنین به افت 60 هزار میلیارد تومانی سود شرکتهای بورسی زنجیره فولاد در پی همین چالشها اشاره کرد و تاکید کرد که تولید فولاد در ایران بدون بهرهمندی از گاز ارزان صرفه اقتصادی ندارد چرا که مزیت نسبی تولید فولاد در ایران، سنگ آهن و انرژی ارزان بوده و اکنون این مزیت ها از صنعت فولاد گرفته شده است.
