رئیس اسبق هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با تاکید بر اینکه ایران از معدود کشورهایی است که همزمان از منابع معدنی و انرژی برخوردار است، گفت: با وجود این مزیت، بخش معدن کشور به دلیل عقبماندگی فناوری، کمبود سرمایهگذاری و نگاه درآمدی، هنوز نتوانسته به ظرفیت واقعی خود برسد.





















